30 napos fogyókúra étrend, Gyere ĂŠs kĂśvess a facen

MINTAÉTREND nap Személyi edző - Bozsik Ildikó
Ha van rajtad néhány plusz kiló, de nem igazán békültél még ki a fogyókúra gondolatával, illetve eddig mindig sikerült egy-egy jónak tűnő indok segítségével elodáznod azt, a Dr. Shapiro-féle diétát neked találták ki!

Ha nem vagy híve a drasztikus életmódváltásoknak, dr. Howard Shapiro módszerét neked találták ki.

30 napos fogyókúra étrend

A táplálkozástudománnyal, illetve súlyproblémákkal foglalkozó elismert orvos módszerét már több mint 20 éve sikerrel alkalmazzák a fogyni vágyók. A 30 napos diéta egyik nagy előnye, hogy nem szigorú fogyókúrás étrend, így könnyen életmódprogrammá alakítható.

30 napos diéta: az ALAP diéta

A fokozatos étrendi változtatásoknak köszönhetően pedig könnyen áttérhetsz egy egészségesebb táplálkozásra, aminek köszönhetően 30 napos fogyókúra étrend hónap alatt hat kiló felesleget is leadhatsz. Folyamatos fogyás a 30 napos diétával A diéta egyik sajátossága a fokozatosság.

30 napos fogyókúra étrend

Első héten csak a reggelidet kell átalakítanod, a másodikon már az ebédedet is, a harmadik héten következik a vacsora reformja, a negyedik héten pedig tízóraié és az uzsonnáé. Így jutsz el egy hónap alatt egy egészségesebb és kalóriaszegényebb étrendig, amit érdemes a 30 nap elteltével és folytatnod. Tanácsok a 30 napos diéta első hetére A reggelid lehetőleg álljon gyümölcsökből, zöldségekből, teljes kiőrlésű pékárukból, élőflórás natúr tejtermékekből, növényi magvakból.

30 napos fogyókúra étrend

Fogyassz reggelire akkora adag ételt, hogy épp jóllakj, de még ne nehezülj el. Ezen kívül végezz naponta legalább tíz perc testmozgást: ez lehet séta, kertészkedés, kerékpározás. Ajánlott reggelik.

Lásd még