Fogyás 3 kg, 12 kilót akartam fogyni 3 hónap alatt: ezt a 3 dolgot tanultam

Keress receptre vagy hozzávalóra

Fogyj 2 fogyás 3 kg alatt 3 kilót - egyszerűbb, mint gondolnád! MME Közeledik egy különleges esemény, amelyen szeretnél karcsún és csinosan megjelenni?

Jöhet esküvő, keresztelő vagy szülinapi parti, segítünk, hogy a fogyás 3 kg formádat nyújthasd! Az idő sürget, tehát van néhány fontos szabály, amit a következő 14 napban muszáj betartanod!

Mi az, amit szeretünk?

Erre a két hétre felejtsd el a cukrot, a mézet, használj helyettük például eritritet. Ne fogyassz bő olajban sült, panírozott ételeket.

40 kg fogyás mennyi idő alatt

A fehérliszt és a belőle készült termékek szintén kerülendők, ahogy a magas zsírtartalmú tejtermékek is. A vörös, zsíros húsokat cseréld sovány szárnyasra.

A teljes kiőrlésű termékek megengedettek, de csak reggelire VAGY ebédre, és nem túl nagy adagban.

diéta 1

A maximális mennyiség kenyérből napi 2 szelet, tésztából g. Felezd meg a vacsoraadagod!

  • 4 kg fogyás
  • Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke, mely könnyű, biztonságos és végleges?

A nap utolsó étkezése zöldségből és némi fehérjéből álljon, utóbbi lehet például 1 szelet grillezett csirkemell vagy 50 g sovány sajt. A friss zöldségből készült főzelék remek főfogás, de rántás nélkül készítsd.

férfi fogyókúra étrend

Gyümölcsnap Az első és a második héten is iktass be egy-egy gyümölcsnapot. A nap folyamán egyél meg 1 kilónyi friss idénygyümölcsöt 6 részre elosztva, adagonként 2 szelet korpás keksszel.

  • Fogyás 8 hét alatt
  • Ezért mondják a szak emberek, hogy inkább adjunk magunknak több időt, és kisebb lépésekkel kezdjük építeni az önfegyelmet.

Levesnap Az első és a második héten is iktass be egy-egy levesnapot. Készíts zöldséglevest rántás és tészta nélkül, oszd el 5 adagra, és ezt fogyaszd napközben. Egészséges, kalóriaszegény és eltelít!

a cigitől lehet fogyni

Kell a mozgás! Ha eddig nem sportoltál, a sikeres fogyás érdekében mindenképpen kezdd el!

egyszerű fogyókúra étrend

Legalább kétnaponta mozogj percet: a tempós séta, a könnyű kocogás, úszás és biciklizés jó választás. Érdemes feltérképezned a lakóhelyeden található fitnesztermek kínálta edzéslehetőségeket is!

Ha a mérsékelt kalóriamennyiség ellenére sem tudsz megszabadulni a has- és combtájékon jelentkező párnácskáktól, könnyen lehet, hogy szervezetedben fogyás 3 kg mennyiségben halmozódott fel felesleges folyadék. Mindezért elsősorban a magas sótartalmú táplálékok, a kiválasztószervek csökkent működése, illetve a lassú anyagcsere lehet a felelős. A nehezen emészthető élelmiszerek megterhelik a májat és a vesét, így nem marad energiájuk a folyadék, illetve azzal együtt a méreganyagok eltávolítására, így nem csoda, ha derekad körméretének növekedése mellett a fáradékonysággal és a narancsbőrrel is szembe kell nézned. Próbáld ki intenzív vízhajtó diétánkat, és folyadékháztartásod újjászületése révén egy hét alatt akár három kilónak is búcsút mondhatsz. Ne szaporítsd a felesleges vizet!

Lásd még