A fogyás titka

A hasi fogyás 3 egyszerű titka - Aki nem tudja, egy dekát sem ad le
A tavasz a fogyókúrák időszaka, de ne csak a súlyvesztésre koncentráljunk, hanem arra is, hogy az eredmény minél tartósabb legyen.

Azok a fogyókúrák amelyek rendkívül alacsony kalória bevitelre kárhoztatnak a tapasztalt fogyókúrázók döntő többségénél nem okoznak jelentős súlyvesztést míg azoknál akik először végeznek valamilyen fogyókúrát hirtelen súlyvesztést majd visszahízást tapasztalnak.

Miért van ez így? Az elhízás nem más mint a szervezet védekező mechanizmusa az éhezéssel és tágabb értelemben véve az éhenhalással szemben. Azért hízol, hogy meg tudjon védeni a szélsőséges körülmények okozta éhenhalástól.

A szervezeted nem tesz különbséget a tényleges éhezés és az általad szándékosan generált éhezés között. Mind a kettőt egyformán szélsőségesnek és az életedre nézve veszélyesnek ítéli meg.

Változtasson életén fogyókúra nélkül!

Éppen ezért amikor szigorú fogyókúrába kezdesz, a szervezet azt érzékelve, hogy csak kevés kalória áll rendelkezésre belassítja az anyagcseréjét, hogy minél kevesebb energiát használjon fel. Ha ehhez még intenzív fizikai munka például edzés is társul az anyagcsere még inkább belassul. Ha túl alacsony kalória bevitelen vagy huzamosabb ideig, annak egészségügyi következményei is lehetnek.

a fogyás titka

A legtöbb fogyókúrázó számára sajnos ismerős a jojó effektus. Az intenzív fogyókúra végeztével a hirtelen kalória többlet a korábban leadott kilók többszörösét eredményezi. Nincs ebben semmi meglepő ha belegondolunk, hogy az ínséges idők után a szervezet fel akar készülni a legrosszabbra, egy újabb koplalásra.

A hasi fogyás 3 egyszerű titka

Minél több fogyókúrát próbáltál annál nehezebben fogsz fogyni, mert a fogyás titka szervezeted annál jobban megtanulja beosztani a rendelkezésre álló energiáját, így lesz az anyagcseréd is egyre lassabb. A legtöbben abból indulnak ki, hogy ha fogyni akarnak akkor minél kevesebbet kell enniük.

  1. Ne fogyókurázzon — a hatékony fogyás titka Ne fogyókurázzon — a hatékony fogyás titka Nincsen olyan étrend, fogyókúra vagy diéta, ami mindenkinek egyaránt bevállna.
  2. Ennek oka legtöbbször az, hogy olyan diétás megoldásokkal próbálkozunk, amelyek távol állnak a kiegyensúlyozott táplálkozástól, hosszútávon nem tarthatók, az anyagcserét - sokszor a hormonrendszer működését is - előnytelenül befolyásolják.
  3. Fogyni szeretne, de nem tudja hogyan?
  4. A törlés kéréséig
  5. Ne fogyókurázzon – a hatékony fogyás titka
  6. A tartós fogyás titka - cseripince.hu

Láthatod, hogy ez nem így van. Egy másik fontos jelzés a szervezet számára amivel védekezésre kényszerítjük, az étkezések rendszertelen időbeli eloszlása. Ez azt a jelzést adja a szervezeted számára, hogy nem áll állandóan rendelkezésre táplálék. Tested válaszul átkapcsol raktározásra, belassítva az anyagcserét. Egyél óránként és ugyanazokban az időpontokban!

Diéta, fogyókúra vagy életmódváltás?

Mi tehát a sikeres fogyás titka? Az anyagcseréd optimális működésre késztetése. Ha gyors az anyagcseréd az rengeteg kalóriát képes elégetni számodra, akkor is ha éppen nem edzel, de ami még fontosabb, hogy a gyors anyagcsere támogatja a zsírok elégetését, azaz a fogyást.

a fogyás titka

Fogadd meg a már fent is említett 3 anyagcsere gyorsító eljárást: Ne legyen túl nagy a kalória megszorítás. Étkezzél rendszeresen, óránként!

a fogyás titka

Végezz rendszeres testmozgást! Az anyagcsere számára jótékony hatással van a helyes mennyiségben és minőségben elvégzett torna.

A sikeres fogyás titka – Le akarok fogyni

És végezetül még egy a fogyás titka. Kerüld el messzire a szigorú fogyókúrákat és válaszd helyette az optimális és tartós fogyás! Sikeres és tartós fogyást kíván.

Lásd még