Étrend futóknak fogyáshoz. 1. Kevesebb szénhidrát

Ilyen az ideális diéta a rendszeresen futó nők számára | Well&fit

Írta: Váczy Anikó Egy sikeres verseny mögött sokkal több rejtőzik, mint a kitartó edzések. Ahhoz, hogy a maximumot tudd kihozni magadból, megfelelő táplálékokkal kell feltölteni a szervezeted.

5 táplálkozási mítosz, ami minden futót megtéveszt

Hihetetlenül sokat számít az ételek minősége, mennyisége, sőt az egyes étkezések időzítése is. Megfelelően összeállított étrenddel nemcsak gyorsabb és eredményesebb leszel, de a különböző sérülések és betegségek is elkerülhetnek. Az alábbi kiváló energiaforrások garantáltan nem hiányozhatnak a diétádból, ha rendszeresen futsz.

étrend futóknak fogyáshoz hogyan fogyj combból

Magas káliumtartalma mg különösen előnyös hosszútávú edzések vagy versenyek előtt, illetve egy-egy tikkasztó napon, amikor étrend futóknak fogyáshoz izzadsz, így több ásványi anyag távozik a szervezetedből. A kálium kiválóan kompenzálja ezt a veszteséget, étrend futóknak fogyáshoz hatékony vérnyomáscsökkentő is.

  • A helyes táplálkozás alapjai hosszútávfutóknak
  • Fogyokuras etrend osszeallitasa
  • Ideális étrend futóknak | Diéta és Fitnesz
  • Fogyókúra proteinnel
  • Ideális étrend futóknak?
  • FUTÓK HELYES ÉTKEZÉSE I. RÉSZ - EDZÉS ELŐTT – Panhellen

Zabpehely A zabpehely a bajnokok reggelije, egy korai futás előtt is a legjobb választás. Egy adagja 25 g értékes szénhidrátot tartalmaz, ugyanakkor glikémiás indexe alacsony, így fogyasztásával elkerülhető a vércukoringadozás, ugyanakkor sokáig ellát elegendő energiával. Futóként főként ne félj a szénhidrátoktól!

NE MENJ FUTNI, HA FOGYNI AKARSZ!

A mogyoróvaj kiváló E-vitamin forrás, amely a leghatékonyabb antioxidáns a vitaminok között. Nem tagadható, hogy rengeteg zsírt tartalmaz, étrend futóknak fogyáshoz ez főként egészséges mono- és politelítetlen zsírsavakból származik, amelyek gondoskodnak a koleszterinszint csökkentéséről.

FUTNI MENTEM - 5 táplálkozási mítosz, ami minden futót megtéveszt

Ráadásul hatásos immunerősítők, így felpörgetik a futás utáni felépülést és segítenek elkerülni a különböző sérüléseket. Emellett nagyszerű fehérjeforrás, tehát az izmaid is garantáltan szeretni fogják a kedvenc csemegéd.

Szöveg: Csanaky Lilla Frissítve:

Próbáld ki puffasztott barnarizsre vagy teljes kiőrlésű toast kenyérre kenve, néhány szelet banánnal felturbózva. Isteni íze van és remek energiaforrás is.

WOW0821240209BLCLJLLLML

Ha kisebb futás előtt állsz, és nincs szükséged ennyi energiára, szeletelt almára is teheted. Brokkoli Ez a roppanós zöldség igazi C-vitaminbomba.

étrend futóknak fogyáshoz legjobb és leggyorsabb fogyókúra

Emellett nagyszerű kalcium- folsav- és K-vitamin forrás, ezáltal gondoskodva csontjaid egészségéről. A kutatások eredményei szerint hatékony segítség az izomláz enyhítésében.

étrend futóknak fogyáshoz super fat burner vélemény

Natúr joghurt Az ízesítetlen joghurt tökéletes szénhidrát-fehérje kombó. Közvetlenül futás után fogyasztva támogatja a regenerálódás folyamatát és védi az izmokat.

Kalciumtartalma miatt pedig kiváló csonterősítő. Ráadásul tele van jótékony baktériumokkal, amelyek gondoskodnak az egészséges emésztésről és az erős immunrendszerről.

Futni szeretnék, de fogyni is

Étcsokoládé Nyugi, kitartó futóként ennyit bűnözést nyugodtan megengedhetsz magadnak! Ráadásul csökkenti a vérnyomást és a koleszterinszintet, flavanoljai pedig gyulladáscsökkentő tulajdonsággal rendelkeznek.

étrend futóknak fogyáshoz hasból szeretnék fogyni

Ha mindez nem lenne elég, még a hangulatodat is képes jelentősen feldobni két-három kocka finomság. Féltenyérnyi maggal kiváló energiaforrás köztes étkezésre.

Teljes kiőrlésű tészta Nem véletlen, hogy a legtöbben tésztát esznek félmaraton vagy maraton előtt vacsorára. Nemcsak igen jól tud esni a nagy megmérettetés előtt, de kiválóan feltölti a glikogén raktárakat, amelyek másnap a versenyhez szükség energiát biztosítják.

A fogyás 6 aranyszabálya futóknak

Arra azonban figyelj, hogy kizárólag teljes kiőrlésű változatait válaszd, ezek ugyanis tovább biztosítják a teltségérzetet és tele vannak B-vitaminokkal, amelyek gondoskodnak a hatékony izomépítésről, a jó állóképességről és a remek teljesítményről. Fogyaszd paradicsomszósszal és tonhallal, a nehéz Carbonara spagetti helyett.

  • Ilyen az ideális diéta a rendszeresen futó nők számára | Well&fit
  • 10 napos léböjt fogyás
  • Futni szeretnék, de fogyni is | Futásról Nőknek
  • Fogyás combról gyorsan

Kávé A kutatások egyértelműen bizonyítják, hogy egy csésze kávé magas intenzitású edzések előtt hatékonyan növeli a teljesítményt. A koffein tartalmú italok segítségével sokkal gyorsabbá válhatsz. Azonban ez a hatása kizárólag akkor érvényesül, ha feketén fogyasztod, tej és cukor nélkül.

Továbbá ne feledd, hogy a kávé vízhajtó hatású, ami maraton alatt nem feltétlenül előnyös.

Lásd még