Fogyókúra 70 évesen. Fogyni 70 évesen. Táplálkozás 60 felett – A 6 legfontosabb szabály

Megfelelő étkezés és mozgás: tippek a 65 év feletti fogyáshoz | cseripince.hu

fogyókúra 70 évesen

A fizikai aktivitás csökkenti a szívbetegség és az agyvérzés kockázatát, amely amúgy is gyakrabban veszélyezteti az idősebbeket, ezért sem érdemes elhanyagolni a testmozgást hatvan- akár fogyókúra 70 évesen, sőt ilyenkor is bele lehet kezdeni.

Hogyan kell mozogni 60 fölött? A European Heart Journalban megjelent novemberi tanulmány egymillió hatvan év feletti férfi és nő adatait vizsgálta, melyeket a Korea National Health Insurance Service biztosított a kutatók számára.

40 KG FOGYÁS - 40 FELETT

Két egymást követő év adatait elemezték így. Persze hatvanéves koron túl az sem mindegy, hogy mit és hogyan mozog az ember.

fogyókúra 70 évesen

A legjobb választást talán az olyan könnyített kardiomozgások jelentik, mint amilyen a vízi aerobik vagy az úszás, azonban egészséges ízületekkel nyugodtan neki lehet állni a futásnak is, ha pedig még nincs meg az edzettségi szint, a séta is tökéletesen megfelel a célra.

A súlyzós gyakorlatok és nagy megerőltetések előtt azonban fontos konzultálni egy orvossal.

5. Legyünk türelmesek

Különösen akkor, ha a sportolni vágyó valamilyen krónikus betegségben szenved, például magas a vérnyomása. Bár fokozatos edzéssel kifejezetten jó fizikumot lehet elérni, azok, akik most kezdenek mozogni, vagy hosszas kihagyás után térnek vissza, jobb, ha nem fogyókúra 70 évesen magas intenzitású szakaszos edzéssel kezdik, ez ugyanis túlzottan megterhelő lehet a szívre, mert feltornássza a pulzust - ugyanígy nem érdemes azonnal hosszútávfutással kezdeni.

fogyókúra 70 évesen

Az elején érdemes hanyagolni a súlyokkal guggolást vagy a fekve fogyás kaloria szamolassal is, ez nagy terhet róhat az ízületekre. Mindenképpen érdemes orvossal konzultálni, hogy mi az, ami még belefér, és mi lehet elsőre túl kemény.

fogyókúra 70 évesen

Érdemes inkább kicsiben, apránként kezdeni a mozgást, és lassan felépíteni az erőnlétet.

Lásd még