Felkar fogyás

felkar fogyás

Ma van Annamária napja!

Ha nem akarsz nyáron is hosszú ujjúban járni, ideje belekezdeni a súlyzós edzésekbe. Könnyű belátni, erre miért van szükség.

felkar fogyás

A bőr mérete ugyebár adott, ezt kell megtölteni izommal. Nem kell aggódnod, hogy hatalmas muszklikat növesztesz, a most bemutatott gyakorlatok szép szálkás izmokat építenek, és feszesítenek.

Most használjuk legtöbbet a súlyzókat, amiket az előző számokból már jól ismerhettek.

Noha a felkar fogyás a hasuktól vagy éppen a fenekükön lévő feleslegtől szeretnének szabadulni, mégsem csak ezek a problémás területek. Bizony a puha, lógó felkar és a formátlan vállak is sokakat szégyenlőssé tesznek. Ha te is közéjük tartozol, nem az a megoldás, hogy nyáron is hosszú ujjú felsőbe bújsz. Ha most elkezded ezt a hatékony edzésprogramot, már három hét alatt észre fogod venni az eredményeket. A tornát megfelelő étrenddel kombinálva nagyon gyorsan formába hozhatod magad.

A mi súlyzónk nem más, mint egy félliteres műanyag palack vízzel töltve. Aki úgy érzi, hogy többet bír, víz helyett töltheti homokkal, az igazán jó formában lévőknek pedig az apró kavicsokat javaslom.

felkar fogyás

Ha előveszd az előző két számot, akkor a mostani három gyakorlattal gyors fogyokuras dietak már egy komplett, minden izomcsoportot érintő edzésterved lesz, amit végezhetsz egyvégtében vagy váltakozva, egyik nap az egyik izomcsoportot megcélozva, másik nap a másikat. Te osztod be, az időd függvényében, lényeg, hogy nyárra csúcsformába hozd magad. Búcsúzz el a lötyögő felkartól! Keress egy széket, felkar fogyás az ülőrésze legalább térdmagasságú, és ülj le.

felkar fogyás

A kezeddel támaszkodj meg a tested mellett, a kézfejek nézzenek előre, lábaid legyenek előtted a talajon, térdek behajlítva. Nyújtsd ki mindkét karodat, testsúlyodat tartsd meg és felkar fogyás előre, úgy, hogy a feneked a levegőben legyen.

felkar fogyás

Most hajlítsd be a könyöködet, felsőtestedet engedd le egész közel a talajhoz, majd a könyök nyújtásával emeld vissza. Ez a gyakorlat a felkar alsó részét, vagyis a tricepszet feszesíti, szálkásítja. Csinálj belőle öt, pihenj 2 percig, utána még egyszer ha jó formában vagy, még kétszer ismételd meg.

felkar fogyás

Szép kar és dekoltázs Fogd meg a súlyzóidat! Állj kis terpeszben, behúzott hassal, egyenes háttal.

Hogyan fogyjunk a karunkról? Tihanyi László Szeretné tudni, hogyan tudna kifejezetten a karokról fogyni?

Karodat emeld fel oldalra vállmagasságig, a könyököd hajlítsd be derékszögben. A mell előtt lassan mozgatva a kart érintsd össze a két könyököd, majd térj felkar fogyás a kiinduló helyzethez. Felkar fogyás, hogy akkor se engedd lejjebb a hajlított karodat, amikor összeérinted a könyököd, hanem végig vállmagasságban legyenek.

Nagyon összetett gyakorlat, amely egyszerre formálja a vállat, a mellizmot és a kart, az eredmény pedig igazán látványos.

Kapcsolódó cikkek

Csinálj belőle háromszor húszat, közte rövid pihenőidőkkel. Formás, feszes bicepsz Klasszikus bicepszgyakorlat következik a súlyzókkal, amit jól ismersz már. Lehet, hogy egy kicsit unalmas, de ez a leghatásosabb módja a felkar formálásának. Alapállás, mint eddig.

További cikkeink a témában

Szorítsd a karodat az oldaladhoz, és könyökhajlítással emeld a súlyokat egészen a válladig, majd engedd vissza. Fontos, hogy lassan, de folyamatosan végezd a gyakorlatot, mert így hoz látványos eredményt.

felkar fogyás

Csinálj belőle kétszer húszat- harmincat! A témáról bővebben a Nők Lapja Egészség magazin márciusi számában olvashatsz!

FOGYÁS DIÉTA/CARDIÓ/EDZÉS NÉLKÜL?! -- MIT, MIÉRT? -- TWB

Lásd még