Diéta 6 hét

6 hetes fogyás eredménye

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér zsírszegény margarinnal és lekvárral.

diéta 6 hét

Ebéd: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, hat szelet pulykasonka, zöldségsaláta. Vacsora: egy szelet roston sült csirkehús egy teáskanál tormával, három kisebb krumpli héjában főzve, zöldségsaláta.

Szeretnél pár hét alatt formába diéta 6 hét, igyekszel is futogatni vagy elkezdtél már magadtól edzeni, de szeretnéd a tökéletes szintre fejleszteni a futásod, az alakod és a közérzeted is? Ehhez pedig nemcsak egy edzéstervet kapsz, de étrendi és motivációs tanácsokat is, lássuk is, hogy miből áll össze a 42 napos kihívás: Sajnos rengetegen ijednek meg a 6 hetes diéta-felirat láttán, pedig nem kéne: 42 nap az életedből tényleg nem egy iszonyú hosszú időszakahhoz viszont tökéletesen elég, hogy egy csomó új impulzust felvegyél és a legtöbbet hozd ki magadból — azt nem ígérjük, hogy 15 kilót fogsz lefogyni főleg, ha csak 6 pluszkilód vande a heti kiló végleges fogyás bizony garantált! Szép lassan össze fog szűkülni a gyomrod, elmúlnak majd a sóvárgásaid és egyre jobb futó leszel, mindezt egyszerre — javasoljuk, hogyha dohányzol, vagy bármilyen, egészségedet érintő rossz szokásod van, azt is tedd le ez alatt az időszak alatt! Mivel a sportnak köszönhetően motiváltabb leszel, mint valaha, könnyebb lesz a cigitől, a sok alkoholtól vagy a cukortól megszabadulnod; vágj bele és meglátod!

Kedd Reggeli: egy alma szeletelve, egy zsírszegény joghurt két evőkanál müzlivel. Ebéd: egy 10 cm-es franciakenyér, megtöltve zsírszegény reszelt sajttal és joghurtos zöldségsalátával.

diéta 6 hét

Vacsora: grillezett csirke, grillezett krumpli, gyümölcs. Diéta 6 hét Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér sonkával, egy paradicsommal, gyümölcs. Ebéd: két darab héjában főtt krumpli, zsírszegény sajttal kiegészített gyümölcssalátával.

Éhezés nélkül: 6 hét, 2 ruhaméret

Vacsora: kis tányérnyi bolognai spagetti salátával. Csütörtök Reggeli: egy zsírszegény joghurt, gyümölcssaláta ananászból, kiviből és banánból.

Ebéd: teljes kiőrlésű pirított kenyér sült csirkével, paradicsommal, tormával és uborkával. Vacsora: zöldségsaláta chillivel és barnarizzsel.

Már félidőnél vagyok, és rólam is lement 6 kiló. Imádom!

Péntek Reggeli: gyümölcsturmix almából, narancsból, narancsléből és fahéjból. Ebéd: zöldségleves, két szelet teljes kiőrlésű kenyér zsírszegény sajttal, zöldségekkel.

diéta 6 hét

Vacsora: egy szelet diéta 6 hét pulykahús, két kisebb héjában főtt krumpli, zöldségsaláta. Szombat Reggeli: három kanál müzli tejjel, egy alma. Ebéd: grillezett lazac, két szelet teljes kiőrlésű kenyér, zöldségsaláta.

6 hetes testátalakító diéta: így szabadulj meg a teljes túlsúlyodtól! - Fogyókúra | Femina

Vacsora: grillezett pulykahús, hagymás babsaláta. Vasárnap Reggeli: egy nagyon kicsi croissant, egy teáskanál dzsem.

diéta 6 hét

Ebéd: zöldségleves pirítóssal, gyümölcssaláta. Vacsora: egy szelet sült lazac, két darab héjában főtt krumpli, paradicsomsaláta. Ebéd: sajtos-paradicsomos pirítós teljes kiőrlésű kenyérből, egy alma.

  1. Blikk Rúzs Végre egy diéta, amiben azt ehetünk, amire vágyunk!
  2. 5 kg fogyas
  3. Kalória diéta alatt

Vacsora: grillezett csirke tésztasalátával.

Lásd még