Diéta elején hízás

Fogyózol, mégis hízol? 10 dolog, amit valószínűleg rosszul csinálsz - Fogyókúra | Femina
  1. Fogyózol, mégis hízol? 10 dolog, amit valószínűleg rosszul csinálsz - Fogyókúra | Femina
  2. Hírek Címkék Sokan panaszkodnak, hogy fogyókúráznak és ahelyett, hogy csökkenne a testsúlyuk, épp ellenkezőleg, hízni kezdenek.

Hízás a diéta elején hízás első napjaiban — mitől lehet? Nemrég kezdtem diétázni és aerobozni az oldalon olvasható edzésprogramok, illetve étrend segítségével, de most kissé elbizonytalanodtam.

diéta elején hízás etrend maj betegeknek

Hogy lehet az, hogy kitisztítottam az étrendemet: nem eszek egyszerű szénhidrátokat, naponta ször étkezem, és a napi 50 perc aerob edzés nálam ez diéta elején hízás jelent ellenére gyarapodott a testsúlyom.

Mit rontok el? Üdvözlettel: Vica Kedves Vica!

diéta elején hízás urémia étrend

Nyugodj meg, jó úton jársz! Amit most a diéta első napjaiban tapasztalsz, az egy teljesen normális jelenség. A testsúlygyarapodás azoknál jelentkezik, akik a testedzés terén nulláról indulnak.

diéta elején hízás karácsony utáni diéta

Feltételezem, nálad is így van, tehát eddig semmilyen sportot nem űztél, most pedig hirtelen elkezdtél naponta 50 perceket tekerni, ami azért nem kis dolog egy elpuhult szervezet számára. Testedet és azon belül elsősorban az izmokat sokkhatásként érte ez a most még drasztikusnak mondható terhelés, és erre válaszul a következő folyamatok zajlanak bennük: a megszokottnál sokkal intenzívebb igénybevétel hatására az izmokban mikrosérülések keletkeznek, és fokozódik bennük a vízvisszatartás.

Hiába a rendszeres testmozgás és a diétás étrend, ha néhány olyan tényező áll a háttérben, ami megakadályozza a testsúlycsökkenést, akár még a súlygyarapodást is elősegítheti.

Ez az oka a kezdőknél gyakran jelentkező izomláznak is. A visszatartott víz tömege elérheti a kilót is, de ne aggódj, nem tart sokáig.

diéta elején hízás homokóra alak diéta

Mihelyst a tested hozzászokott az intenzív terheléshez, megindulnak lefelé a kilók, de ne ez legyen a legfontosabb mérőszám. Kilók számolgatása helyett Hetente egyszer bőven elég ráállnod a mérlegre, és ha 0, kg között van a súlyvesztés, minden oké. Ha ennél kevesebbet fogysz, vegyél vissza a szénhidrátból, ha többet, akkor adj hozzá 50 grammot.

diéta elején hízás fogyókúrás por

A mérlegnél sokkal fontosabb a tükör, mert itt láthatod, hogy a leadott kilók többsége zsírból vagy izomból ment-e le. Ha kezdenek kirajzolódni az izomformáid, urambocsá, erek is előjönnek néhol, akkor mindent jól csinálsz. Ehhez viszont nagyon kellene legalább heti 2, de inkább 3 súlyzós edzés is, mert hiába tekinthető az aerob edzés a leghatékonyabb zsírégető mozgásformának, önmagában csak félmegoldást jelent.

Ugyanis, minél több izom van rajtad, annál gyorsabb lesz az anyagcseréd, és annál könnyebben tudsz zsírt leadni. A napi étkezésszámot érdemes lenne 6 köré vinni.

diéta elején hízás 1 hét alatt 3 kg fogyás

A 4 biztos, hogy kevés, kivéve, ha 12 órát alszol. Két étkezés között ne teljen el 3 óránál több.

Jónás Zsófi

Diéta elején hízás így tovább, és olvasd el az alábbi cikkeket is:.

Lásd még