Fogyás alvással

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll

Fogyás alvással Fogyás alvással A legújabb kutatások szerint a fogyni vágyók könnyebben szabadulhatnának meg kilóiktól, ha naponta néhány órával többet töltenének alvással.

testépítők diétája vélemények choco lite

A fogyókúrázók függetlenül attól, hogy mennyit aludtak, mindannyian ugyanannyi súlyt veszítettek fogyás alvással kutatás fogyás alvással, de azok, akik többet aludtak több zsírt égettek el, és kevésbé érezték magukat éhesnek napközben.

Szerző: Egészségtükör A mostani kutatási adatokból világosan látszik, hogy az alváshiány 55 százalékkal csökkenti a zsírégetés hatékonyságát" - nyilatkozta Plamen Penev, a Chicago Egyetem segédprofesszora, a mostani kutatás vezetője. A Chicago Egyetem kutatói összesen 10, 35 és 49 év közötti túlsúlyos, de egészséges önkéntes állapotát vizsgálták meg a kutatás idején.

fogyás hasról fogyni combról és fenékről

A jelentkezőket két csoportra osztották, és míg az egyik csoport tagjainak napi nyolc és fél óra alvást engedélyeztek, addig a másik csoport tagjainak be kellett érniük napi öt és fél óra alvással a kutatás két hetében. Mindkét csoport tagjai a napi szükséges kalóriamennyiség 90 százalékát kapták csak meg.

házi praktikák fogyásra köménymag tea fogyás

Bár a fogyókúra mind a két csoport tagjainál eredményes volt, jelentős különbségek mutatkoztak. A nyolc és fél órát alvó csoport tagjainál fogyás alvással elvesztett súly több mint fele zsír volt, míg az öt és fél órás csoportban csupán a leadott súly egynegyede volt zsír, a többit izomszövetükből fogyták az önkéntesek.

elválasztó diéta petefészek hormontípus étrend

Az alváshiány ezen kívül a napközben éhségérzetet is növelte, tovább nehezítve ezzel a fogyni vágyók dolgát.

Lásd még