Hormon diéta

Natasha Turner fogyás
  1. Slimming world diéta
  2. Folsav és fogyás
  3. Fogyás 1 év alatt
  4. Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!
  5. 💉 Hormon diéta: terv és tények - Az egészséged
  6. Fogyás 40 felett

Ez egy újabb diéta, amely az embereket arra készteti, hogy elkerüljék azokat a dolgokat, amelyek súlyos egészségkárosodást okozhatnak, például feldolgozott ételek és cukrok. A hormon étrend a természetes, egészséges ételekre, valamint a szív- és érrendszeri és erõs edzésekre összpontosítva nagymértékben kiegészíti az életmódot. Még ha nem is hormon diéta a hormon étrendjét, az egészséges ételek fogyasztása és a rendszeres testmozgás segít a fogyásban nem csak a közeljövőben, hanem a hosszú távon is.

hormon diéta

Bár az 1. Többet tisztán táplálkozó tervnek tekinthető, mivel sok egész, friss, hormon diéta étel biztató.

  • A hĂ­zás hátterĂ©ben sok esetben valamilyen hormonális problĂ©ma áll.
  • A hormonok a testedben mindenhol Ă©s mindig jelen vannak.

Mi ez? A hormon-diéta Dr. Natasha Turner, egy naturopátiás orvos ugyanazon címéből származik. Ezenkívül olyan tényezőkre is összpontosít, amelyek hozzájárulhatnak a súlygyarapodáshoz és más kedvezőtlen egészségügyi hatásokhoz.

  • Five health benefits of vitamin D that might surprise you Hormon diĂ©ta terv áttekintĂ©se: Fázisok, Ă©lelmiszerek Ă©s több HormondiĂ©ta 3.
  • KemĂ©nyen edzeni, rengeteg diĂ©tát kiprĂłbálni, Ă©s mindeközben jĂłl Ă©rezni magunkat, Ă©s Ăşgy lefogyni, hogy a sĂşlyunkat tartani is tudjuk.

A hormon étrend egy hathetes, háromlépcsős folyamat, melynek célja a hormonok szinkronizálása és hormon diéta egészséges, egészségesebb szervezet elősegítése táplálkozással, testmozgással, táplálékkiegészítőkkel és méregtelenítéssel. Az étrend szabályozza, amit eszel, és azt hormon diéta elmondja neked, hogy megfelelő időben enni, hogy maximális hatékonyságot biztosíts a hormonjaidnak.

hormon diéta

Nem szabad enni a gluténtartalmú gabonákat, a tehéntejből készült tejtermékeket, sok olajat, alkoholt, koffeint, földimogyorót, cukrot, mesterséges édesítőszereket, vörös húsokat és citrusféléket.

A fázisban elfogadható ételek közé tartoznak a természetesen gluténmentes gabonák és keményítők, a legtöbb zöldség, a legtöbb gyümölcs, a bab, a diófélék és a magvak, a baromfi, a hal, a szója, a tojás, a növényi tej, a juh vagy a kecske tejtermelése és bizonyos olajok.

hormon diéta

Ez a szakasz magában foglalja a táplálékkiegészítők felvételét is. Ezek közé tartoznak a probiotikumok és a gyulladásgátló termékek, mint a kurkuma és a halolaj.

Ezek is Ă©rdekelhetnek

Azonban az étrend javasolja a "hormon-gátló" élelmiszerek folyamatos elkerülését. Ezek közé tartozik a magas fruktóz-kukorica szirup, a magas higanyszintű hal, a nem ökológiai húsok, a nem szerves kávé, a mazsola, a napok és a földimogyoró.

A teljes lista a "The Hormone Diet" című könyvben található.

Ha pedig kedvet kaptál nézz szét az oldalon további ajánlatainkért, olvasgasd a cikkeket, vagy tudd meg Te milyen anyagcseretípusba tartozol! Sajnáljuk, de úgy tűnik, hogy már egyszer feliratkoztál hírlevelünkre. Ha szeretnél még több információt és érdekességet megtudni, regisztrálj most.

A második szakasz magában foglalja a manmade élelmiszerek étrendjének felszámolását is, amely a következőket foglalja magában:feldolgozott élelmiszerek mesterséges édesítőszerek nitrátot tartalmazó élelmiszerek mint például a kikészített hús, a mogyoróvaj és a csokoládé 3. A második fázis étrendje folytatódik a harmadik fázisban.

hormon diéta

Előnyök Az étrend elősegíti a természetes, tápláló ételeket és a rendszeres testmozgást. Hátrányok Egy étrend, amely két hét alatt 12 font súlycsökkentést ajánl, vagy irreális, vagy egészségtelen és nem fenntartható.

Az ígéret A "Hormon étrend" büszkélkedhet, hogy az első diétás könyv hangsúlyozza a hormonális egyensúly fontosságát mind a 16 hormon, amely befolyásolja a súlyt. Azt is állítja, hogy elsőként elmagyarázza az életmód szokásait, amelyek segíthetik a hormonok felgyorsítását a zsírégetés során. Ezek a következők: Reklám.

hormon diéta

Lásd még